استند کارتن چیست؟


قفسه و استند های فروشگاهی کاربرد های قفسه و استند های فروشگاهی:

جالب است بدانید که استند های فروشگاهی مناسب محصولاتی می باشند که وزن کم و فروش نسبتا زیاد دارد؛ به همین جهت باید هم در دسترس بوده و هم به راحتی در مسیر دید مشتری قرار بگیرند. استند ها با توجه به نوع محصول و همچنین خواص فیزیکی آن ها انتخاب می گردند. قفسه و استند های فروشگاهی برای محصولات مختلفی کاربرد دارند؛ برای مثال انواع مواد غذایی مانند شکلات، چیپس، اسنک و مواد بهداشتی مانند مسواک، تیغ و غیره.

استند کارتن

به همین جهت بسیار مورد استقبال مشتریان قرار خواهند گرفت. مدل های زیبا و متنوعی از آن ها وجود دارد که برای فروشگاه ها تولید می شود. آن ها توانایی نمایش جاگیری و همچنین عرضه محصولات را به شکل به بهترین شکل انجام داده و این شرایط امکان معرفی و عرضه محصولات متفاوت را در هر مکان می فراهم می‌ کند؛ این استند را به طور معمول به صورت طبقاتی و یا آویز موجود بوده و در فروشگاه ها برای عرضه محصولات برندهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

استند های فروشگاهی با داشتن توانایی چاپ گسترده، قیمت مناسب و امکان برش و طراحی های متنوع که می‌ توانند بر روی کارتن پلاست پیاده کنند. بسیار مورد توجه کارخانه ها و شرکت های تولیدی برای ارائه و تبلیغ محصولات در فروشگاه ها می باشند؛ آن ها در همان محل خرید قرار خواهند گرفت و در لحظه خرید شما را به شدت رقیب خواهند نمود. این استان ها نمایانگر مفهوم تازه‌ای با عنوان مغازه هایی در درون یک مغازه هستند.

از جمله ویژگی های مثبت استفاده از انواع اسفند های فروشگاهی آن است که نسبت به رسانه های دیگر هزینه پایین تری داشته و در مقابل تعداد مخاطبانی که با آن ها ارتباط مثبتی برقرار می ‌کنند. استند ها متناسب با تیراژ تولید سطح جغرافیایی گسترده‌ای را تحت پوشش خود قرار داده و می توانند در مدت زمانی طولانی تر در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

استند کارتن

تخصص ما در ، طراحی و تولید استند های فروشگاهی بوده که در مراحل آخر خرید مصرف کننده نقش مهمی ایفا می کند و سبب جلب توجه و بالارفتن فروش خواهد شد.

مزیت‌ های استفاده از استند ها و قفسه های فروشگاهی در تبلیغات به طور قطع طراحی یک کمپین ۳۶۰ درجه چه اقداماتی در سطوح مختلف تبلیغات می باشد؛ امکان دسترسی به بازار هدف برند را بالا برده و در ادامه می‌ تواند درصد بالاتری از بیشتری از ذهن خودآگاه و ناخودآگاه مخاطبان را درگیر خود و برند خود کند؛ اما تنها کافیست یکی از این مراحل یا ابزار تبلیغاتی به میزان لازم به کار نرود یا حتی کیفیت آن ابزار به دلایل مختلف کاسته شود نه تنها این امر موجب بازنگشتن هزینه ریالی آن شده؛ بلکه این خطر را نیز متصور است که در اذهان عمومی و حرفه‌ای تاثیرات منفی داشته باشد. همچنین هیجانات خریدار در لحظه انتخاب و لحظه خرید تاثیرگذاری بالاتری نسبت به مراحل بیشتری نسبت به مراحل قبل از آن خواهد داشت؛ تصور کنید که تیزر بسیار جذابی داشته و بر روی گران ترین بیلبوردهای شهر نیز محتوای خود را به رخ کشیده؛ سفیر مناسبی نیز انتخاب نموده؛ اما در محل تصمیم گیری مصرف کننده اقدامی برای تبلیغات خود انجام نداده! به نظر شما شانس این برند در مقابل رقبایش چقدر بیشتر است؛ تجربه به ما ثابت نموده که هیجانات خریدار در زمان انتخاب و زمان خرید تاثیر گذاری بیشتری نسبت به مراحل قبل از آن می گذارد. در همین نقطه است که به اهمیت بیشماری قفسه و استند های فروشگاهی پی خواهید برد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیریدمشاوره بگیرید